Trött

Är så trött så att jag nästan somnar men tänkte slänga upp ett litet inlägg.

Var precis uppe och gick några steg ut i korridoren och det snurrade lika mycket som sist. Det beror på narkosgaser osv men det är väldigt obehagligt att inte kunna fokusera blicken! Kom upp sittandes nästan helt själv, personalen stod bara bredvid och backade upp. Fick byta från op skjortan till en vanlig skjorta så nu är den inte så öppen i ryggen längre vilket är skönt.

Gick med ett gå-bord ut i korridoren och tillbaka och på den korta biten hann jag bli helt slut! Tur att man kan vila säger jag bara ;) har precis suttit och skrivit lite om gårdagen nästan som en liten dagbok för att komma ihåg allt efteråt. Nu är jag så trött Att jag knappt orkar hålla ögonen öppna men får skriva ner allt som hände idag imorn istället!

Nu kommer snart nattpersonalen på och då ska jag be dom hjälpa mig få fram min tandborste och mina öronproppar så att jag kan sova. Min rumskamrat som var försvunnen igår har jag nu återfunnit. Hon har sin säng i rummet mitt emot som egentligen inte är ett patientrum utan en sal som kallas för behandlingen som är till för personalens grejer. Konstigt! Undrar varför hon ligger där inne och varför hon inte opererades idag....

Jag och Julia imorse när jag skulle sövas!


KOMMENTARER

Kommentarer
Julia

Charmig bild du har där! Haha :) vilken tur att de har återfunnit henne. Vad skönt att du gått lite även om det är jobbigt! Sov gott nu och fortsätt kämpa i morgon, du är stark! Kramar Julia ❤️

Svar: Ja haha och det var tydligen inte på grund av oss som hon bytte rum så det var skönt :D kram fina <3
Skoliosbloggen

2012-12-05 22:26:47
URL: http://www.skoliosflickan.blogg.se
Jouline♡

Åh fina fina du, nu har du genomgått ytterligare en operation. Jag har läst alla dina inlägg här på bloggen och det är så himla intressant och roligt att få se bilder på dig. Nu får vi hoppas att detta blir sista operationen för dig och att du kommer på fötterna så snart som möjligt. Du är så duktig som fixar detta, heja dig :love: kramar i mängder!

2012-12-05 22:29:38
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
linda

Åh fina du! <3

2012-12-07 15:06:09
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Elin :)

Jag har opererat för spotylistes (stavning) och efter 2 månader mår jag jättebra. Har korsett och allt.

Min kota höll på att glida ur led helt, jag höll på att falla ihop, men som tur så mår jag jättebra idag! kramis! :love:
Men föresten: det där med att du hade svårt att gå på toa, blåsan behöver "träna" upp sig mer, om du förstår.

2012-12-16 16:56:07
URL: http://kaninliv.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback