svar till Sabina

sabina 

God jul! :) 
Jag har korsett haft det 2 1/2 år. Jag tycker det känns som att den är mycket snedare nu och jag blir jäteorolig och deppig.. vet ni vad jag kan göra!?! 
kram <3 svara gärna i ett inlägg :)

Svar:

Vad duktig du är som kämpat så länge med din korsett! :) Om du är orolig för att din rygg blivit snedare tycker jag att du ska prata med din läkare om det.Det går lätt att bekräfta via en röntgen om det skulle vara så. Jag vet att det är svårt, men försök att inte oroa dig över det, det får en bara att må dåligt precis som du säger. Kämpa på med korsetten och hoppas att det hjälper så mycket som möjligt, så får du ta nästa steg efter nästa röntgen! :) När gjorde du röntgen sist förresten? :) 
Hoppas att det inte visar sig att din rygg blivit snedare, många kramar! 


KOMMENTARER

Kommentarer
sabina

Ska röntga nu i februari!

Svar: Okej då får vi hoppas att det går bra, kram!
Skoliosbloggen

2013-01-03 21:16:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback