Indien imorgon den 29/12

Ja som jag nämnt så åker jag ju till indien imorgon. Kl 12:55 lyfter planet och jag är redan nu galet nervös. Jag har tidsinställt ett inlägg som kommer upp under nyårsafton, men därefter kommer nog uppdateringen vara ganska dålig under de två veckorna jag är borta. Om jag får internet någonstans så ska jag försöka slänga upp ett litet inlägg då och då, men i övrigt ska jag och mina gruppmedlemmar blogga om vår resa och våra upplevelser på vår reseblogg som vi startat. Häär har ni länken till den --------> Http://enresatillindien.blogg.se             Länken är nu uppdaterad och funkar.
.
Medans jag är borta vill jag bara säga att ni får ha det så jättebra allesammans. Den 14 kommer jag hem och då bloggar jag så fort jag kan igen, så jag ska inte bli borta allt för länge! :D 
.
Kraaaaam. 
.
Ps. Såhär ser mitt ärr ut nu. Om två veckor kommer en ny bild upp med förhoppningsvis en lite brunare rygg och ett ännu finare ärr. 
.
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

åh ärret ser jätte fint ut vännen!! :D <3

Jag hoppas att du kommer att få en underbar resa vännen!! <3 själv så ska jag på radioaktiv skelett röntgen den 7 och den 14 ska jag på mrt kontrast! är galet nervös inför båda :( men det ska nog gå bra!

Hoppas att du får ett underbart nyårsfirande! :D

kramar <3

Svar: Tack så mycket Linda! Lycka till med allt <3
Skoliosbloggen

2012-12-28 18:12:47
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Kristin

Ärret ser ju jättefint ut, man ser ju knappt att det har varit uppe två gånger! :D

Ni får ha det så jättebra i Indien! Sola lite åt mig också, man skulle väl kunna säga att jag är jätteavundsjuk... :P

Kram! <3

2012-12-28 20:28:00
URL: http://kristinmarie.bloggplatsen.se
Mathilda Nilsson

Hej

Jag skulle gärna vilja följa din indien resa via bloggen, men kommer inte in på länken, blir bara hänvisad till en annan blogg. Hur ska jag göra ? :-)

Svar: Hej!
Tack för att du sa till, såg inte att det var fel på länken :) Nu har jag uppdaterat den och den funkar! Kul att du vill följa min resa. Kram!
Skoliosbloggen

2012-12-28 20:42:39
Zandra - Min väg mot USA.

sjukt vad kroppen självläker bra alltså:D

Svar: Ja verkligen :D
Skoliosbloggen

2013-01-05 15:44:01
URL: http://zandrasyolomoment.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback