Första duschen avklarad

Har precis tagit min första dusch med descutan samt bäddat rent i min säng. Håller på och packar det sista som jag ska ha med mig till sjukhuset imorn.

Pga lite ändrade planer så ska jag åka på inskrivningen själv imorn, men på kvällen så ska Julia stanna och sova över med mig. Supersnällt och jag är så tacksam för att slippa sova själv förta natten när allt är som mest nervöst!

Ska vara på inskrivningen kl 09:30 imorn så borde snart gå och lägga mig eftersom jag måste gå upp och duscha med descutan imorn på morgonen. Mitt hår är inte kul just nu haha och jag har världens fulaste finne på näsan och jag får inte sminka mig. Hur ska det här gå???? Hemskt!

Btw, hade möte med läraren idag. Talade om vad jag tyckte och tänkte om vad han hade sagt och förväntade mig motstrid. Dock bad han bara om förlåtelse för vad han hade sagt och sa att han inte insett att jag skulle opereras och att jag blev ledsen pga det. Det löste sig smidigt och enkelt och jag hoppas att det förblir så! :)


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Lycka till fina du! <3 det kommer att gå jätte bra! :D <3

Hoppas verkligen att det här kommer att hjälpa dig mot smärtan!

styrkekramar <3

Svar: <33
Skoliosbloggen

2012-12-04 07:17:12
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback