Stickningar

Igår stog jag böjd och gjorde något på en patient. En stund efter fick jag väldigt ont nära vänster skulderblad. Har aldrig haft ont där innan och funderade på vad det var. Hade sjukt ont resten av dagen samt den andra smärtan i mitten mellan skulderbladen. Efter jag tagit morfintabletterna gick all smärta bort vilket var skönt. Idag har det kommit tillbaka, nästan som en bultande smärta. Känns som om jag brutit ett revben där bak eller nått haha. Nej det är det väl inte men sjukt konstigt!
.
Sp till grejen. Nu är jag påväg till pappa och sitter i bilen. Hela min vänsterarm har somnat eller något liknande samt
sticker hela vägen ut i fingertopparna! Det är jätte obehagligt, hoppas det går över snart!


KOMMENTARER

Kommentarer
ellen

Uh, när händer o fötter osv somnar..det är verkligen inte skönt, vaknade nångång o hela handen va typ "bortdomnad", trodde jag skulle få amputera innan känseln kom tillbaka haha

Svar: Usch jag hatar det där haha :D
Skoliosbloggen

2012-08-25 17:29:12
URL: http://duumbass.blogg.se
linda

sv: hihih såklart bidrar du med något! personligen tycker jag att du bidrar med mer en dom ;) <3 iallfall om man är där som skoliospatient! <3

sv: så lite så finis! oki vad synd :( <3 men jag har ju ditt nr så vi kan ju sms ;) haha :) <3 åh tack!

hoppas att ryggen är bättre idag och inte för hemsk! :)

kramar <3

Svar: Åh vad snäll du är <3 Tack och kram <3
Skoliosbloggen

2012-08-26 12:58:01
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Anonym

usch gud det lät jätte läskigt med stickningarna :( hoppas det är bättre nu!

kramar <3

Svar: Ja inte så roligt :/ Kram <3
Skoliosbloggen

2012-08-26 21:19:16
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

usch vad obehagligt! :( Hoppas det är bättre idag!

Svar: Tack <3
Skoliosbloggen

2012-08-28 14:47:40
URL: http://adaras.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback