Nathalie

Idag var jag ledig från praktiken men åkte in till Sahlgrenska för att möta upp Nathalie som skulle på röntgen. Eftersom vi var några timmar tidiga åkte vi in till nordstan och kikade på lite grejer samt fikade. Därefter åkte vi tillbaka till Sahlgrenska och spenderade ytterligare lite tid där innan det var dags för röntgen som tog sisådär 5 minuter. Konstigt nog fick hon bara en röntgentid och inget läkarbesök! Här i Göteborg har man alltid det på samma dag, iallafall vad jag vet!

För er som kanske missat det så opererades Nathalie några månader innan mig och jag fick kontakt med henne genom bloggen någon dag innan hennes op. Min första natt efter operationen skulle jag ha spenderat själv på sjukhuset om det inte var för Nathalie som kom och sov med mig där!

En mysig dag har det varit, och glöm inte att använda väskan Nathalie haha!

Fin tjej med ful gubbe i bakgrunden ;)

Kika in på hennes blogg här ---> http://30grader.devote.se/


KOMMENTARER

Kommentarer
nathalie

haha, väskan är tro det eller ej använd varje dag ;)
tack för en mysig dag!! <3

Svar: Hahaha använd deeen ;) Tack själv! <3
Skoliosbloggen

2012-09-03 13:18:26
URL: http://30grader.devote.se
linda

Åh Julia, det måste verkligen vara jätte roligt att träffa så många människor med skolios som du har gjort! :D <3 hihihi :) jag vet ju själv hur det känndes efter träffen i sthlm i sommras!! det känndes så bra och underbart haha ;) Men det känns så himla bra att veta att man inte är ensam om att gå igenom en skoliosresa! :D det var så häftgt att se att personerna faktiskt fanns i verkliga livet haha ;) <3 och inte bara bakom en datorskärm! ;) Åh hoppas att det blir en träff snart igen!! det skulle vara så grymt roligt! :)

hur är det annars med dig??

saknar dig!, haha ;) <3

kramar <3

Svar: Jag är verkligen lyckligt lottad som fått träffa så många underbara människor med skolios! Inte minst träffen, det var sjukt kul att träffa alla! :) Visst är det underbart att veta att man inte är ensam! :) Jag hoppas verkligen detsamma, saknar dig! <3
Annars är det fint, ryggen är som den är. Själv? <3
Skoliosbloggen

2012-09-03 19:05:36
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
linda

sv: ja det är verkligen en underbar känsla att veta att man inte är ensam!! :D <3 åh vad snäll du är Julia! <3 :)

oki vad bra! oki, du är så duktig som kämpar och kämpar! du är en riktigt krigare! :D <3 läste det senaste inlägget du skrev om stagen! Det lät riktigt läskigt.. :( Hoppas det blir bättre finis! Nämnde du något om det på återbesöket? :) Det där med att man kan ta ut stagen och så? Och att man skulle då använda korsett är det vanligt? haha ;) för jag har aldrig hört talas om det förut :o <3

just nu är jag dunderförskyld :( hostar hela tiden , feber och det rinner ur ögonen! uschi uschi haha ;) Men men det är väll den tiden på året nu , tyvärr ;) Med ryggen är det som vanligt! Grymt ont, men jag kämpar på :)

kramar <3

Svar: Tack fina! <3 Pekade bara på stället där jag hade ont och han sa bara att det går över, så jag får hoppas det :/<3 Jag tror inte det är alls vanligt att behöva ta bort stagen faktiskt! Så, jag vet inte så mycket om det, men det är nog en vanlig korsett eller liknande! :) Krya på dig och fortsätt kämpa <3
Skoliosbloggen

2012-09-03 21:32:19
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Malva

Fin du är! :)

Svar: Tack men det är inte jag haha...
Skoliosbloggen

2012-09-16 14:49:23
URL: http://mkdn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback