Träffa läkaren klockan 4

Träffade läkaren imorse i sisådär en minut som bestämde sig för att avvakta när jag sa att jag inte mådde speciellt mycket bättre men att jag inte hunnit vara uppe och gå.
Nu under eftermiddagen har jag vart ute på promenad i korridoren och jag är fortfarande lika yr som jag vart hela veckan. Detta beror på att mitt hb ligger på 100 nu, samma värde som det låg på när jag fick åka hem i onsdags. Nu ska läkaren avgöra om jag får åka hem idag eller bli kvar tills imorn och få mer blod.
Jag kan inte säga att jag mår så dåligt att jag vill ligga kvar, för såhär har jag mått sedan operationen så det är inget nytt som kom plötsligt. Jag kan leva med det ett tag eftersom jag har ju klarat det hittills, jag vill bara inte behöva känna oro för att svimma när jag är uppe en längre stund som jag var igår när det hände.


KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback