Pratat med rune

Pratade precis med rune, läkaren som opererade mig. Han kom inte ihåg hur stor kröken var innan operationen men nått på 50 sa han. Jag ska se till att få tag i dom siffrorna tror jag :)
Operationen var han jättenöjd med och anledningen till att han opererade var för att han hittade en ledig tid där han kunde ta mig istället för agtt hag skulle behöva vänta en vecka extra.
Måste säga att personaken här är helt underbara också. Förlåt för konstig text jG orkar inte rätta och jag ligger konstigt när jGs sjruver samt att hag ibte ser skärmen

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback