Långfärd

Idag skulle jag åka min första långa bilresa på 1,5 timmar för att hälsa på min pappa och gå på kalas. Sjuksköterskorna avrådde mig från att göra det då detta har varit planerat länge och mamma frågade dom när jag låg inne. Trots detta har jag mått såpass bra och känt att jag klarat av det.

Det enda jobbiga var att bilresan nästan tog 3 timmar då det var kö en del av vägen. Först nu 6 timmar senare kan jag lägga mig i min säng och pusta ut. Tabletterna gör mig väldigt trött samt att det var väldigt utmattande att sitta i en bil och greja när jag väl kom fram. Nu är jag helt slut och jag kommer somna direkt känner jag. Imorn är det 60 års kalas och jag hoppas att jag ska orka med hela dagen.

Även om jag verkar väldigt pigg och frisk kan det ändras väldigt snabbt. Jag har inte riktigt samma ork som tidigare även om jag inte visar det så mycket. Jag försöker nog lura mig själv att jag är frisk trots att jag innerst inne vet att så inte är fallet.
Nä nu blev det mycket prat om ingenting nu måste jag sova godnatt!


KOMMENTARER

Kommentarer
SARAH CARLSTEN

Ha en awesome fredag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se (:

2012-04-27 00:00:10
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti natti ^^,

Hoppas du sover gott i natt och att du får en skiiitbra fredag!! :D

2012-04-27 01:12:30
URL: http://mooollys.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback