Imorn är det dags för såromläggning!

Har en tid på vårdcentralen klockan 11 imorgon för såromläggning samt vaccin mot livmoderhalscancer. De erbjöd sig att lägga om mitt sår idag på sjukhuset men eftersom jag ändå precis skulle åka hem samt ska vaccinera mig samtidigt kände jag att det var lika bra att ta det imorgon! Jag ska också fråga hur länge jag ska behöva ha ett stort plåster på ryggen, jag vill kunna se hur mitt ärr ser ut utan massa blodig tejp och förband över:)
.
Nu när jag mår lite bättre ska jag försöka skriva lite mer om hur det känns efter operationen osv, nu har det ju mest blivit korta uppdateringar om sjukhusbesök så jag ber om ursäkt för en tråkig blogg för tillfället, det blir bättre snart jag lovar!:)

KOMMENTARER

Kommentarer
Jouline♡

Klart jag bryr mig, har ju haft kontakt med dig ett bra tag nu och följd dig innan operationen och nu äntligen har du fått göra den och du är så himla duktig som genomgått den :) Skönt och höra att du är hemma igen och att dina blodvärden gått upp, näringsdrycken du visa i ett inlägg känner jag väl igen. Den har jag gett till många patienter då jag jobbade på sjukhuset.



Hoppas såromläggningen går bra samt att sprutan du ska få inte gör allt för ont^^ hatar sprutor hihi, ändå har jag diabetes. Men jag klarar bara mina egna^^ Kram och du.. det är inte alls tråkigt att läsa om dina sjukhusbesök, jag tycker jätte mycket om dom inläggen, jag kan säga dig att jag tycker min blogg är tråkig jämfört mot din. Det är så kul att se din framgång för varje dag som går :) En stor varm kram till din rygg!

2012-04-17 01:28:14
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
H a n n a

Din blogg är inte alls tråkigt!

Jag tycker det är intressant om man säger så att läsa hur det går för dig och vad som händeR! :)

2012-04-17 07:04:06
URL: http://hannazwonderland.blogg.se/
Amanda

Hej Julia!



Har en lite skum fråga kanske, men hur gör man med tröjan när man opreras, asså jag fattar ju att du inte har den på dig, men tar du av den själv innan du sövdes, eller hur gjorde man?

2012-04-17 09:22:15
Emma

Var du på Sahlgrenska idag också?

-Jag var där idag. Träffade en läkare som tyckte jag skulle opereras (precis som jag hade hoppats på) och han sa att jag kunde strunta i korsetten för den inte skulle hjälpa! Jag är så himla glad!! :)

Han tyckte att röntgenbilderna inte gav rättvisa och att det var sneare i verkligheten.

Det var som om han förstod hur jag mådde från första stund; att jag skäms ( kan inte vara med på badet, tex :( ) och att det är väldigt jobbigt både psykiskt och fysiskt (jag har alltid jätteont i ryggen).



JAG KAN INTE BESKRIVA LYCKAN :))) <3



Tack för att du har bloggat om Skolios och Operation, nu kan jag gå tillbaka och titta och jag visste nästan allt dom sa om operationen idag. Tack vare dig. Du är bäst som bloggar om detta (själv vågar jag ju inte, för jag vet inte hur folk reagerar där jag bor, och om jag mår dåligt nu när ingen vet, så tänk om alla vet om det, då blir det ju jättejobbigt. men jag tror jag ska börja blogga om det när operationen verkligen blir av). TACK :) <3

2012-04-17 19:45:36
URL: http://emmalj.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback