Helvetet fortsätter

Fick som jag trodde tömma en gång till. Denna gången var värst av alla. Det gjorde så fruktansvärt ont att jag bara låg och skrek och grät av smärta. Vi höll på i ca en halvtimma innan katetern äntligen gick in och kunde tömma. Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv och då överdriver jag inte. Detta är mycket värre än själva operationen och allt som hör där till.
Jag klarar inte av att vara positiv längre jag mår så otroligt dåligt över detta nu. Även om jag vet att det kommer att lösa sig tillslut så är jag så trött på all smärta, jag orkar inte mer.
.
Ikväll ska jag få ett stolpiller som sätter igång magen. När man äter morfin stoppar tarmarna upp så att "nummer 2" har jag inte lyckats med sen i måndags;) efter det hoppas vi på att jag ska kunna kissa igen annars blir det antagligen en kvarliggande kateter igen, alltså en sån man har i flera dagar:(

KOMMENTARER

Kommentarer
H a n n a ♥

Åhhh stackars dig!! DU ÄR SÅ JÄVLA GRYM! Du kommer klara det, jag har varit i ett sånt läge, fast inte att det gör lika ont, men ja. Förstår att det känns hemskt jobbigt, hoppas allt blir så jäkla mycket bättre snart! KRAM!

2012-04-08 21:14:23
URL: http://hannazwonderland.blogg.se/
♫♪ Sandra T

du är en rkigare julia, glöm inte det! <3

2012-04-08 23:19:58
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Johanna ♡

<3 <3 <3

2012-04-09 01:21:51
URL: http://johannasskolios.blogg.se/
Matilda

Fyfan :( tänker på dig <3

2012-04-09 12:58:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback