En bra dag

Febern ligger bara på omkring 37,5 och jag mår bra! Igår förstörde febern hela min dag då jag bara låg och hade frossa elle kokade av värme. Idag ligger jag här i sängen med datan i knät och sorterar bilder från sjukhusveckan och mår riktigt bra. Inte så jätteont i ryggen heller, men det är väl tack vare morfinet antar jag:)
.
Nu har jag äntligen rensat alla bilder i en mapp för varje dag på sjukhuset så att jag kan ha lite mer koll:)
Såhär snyggt har jag det nu:) En mapp för varje dag på sjukhuset

KOMMENTARER

Kommentarer
Johanna ♡

Vad bra att du mår bättre! :)

2012-04-13 21:34:07
URL: http://johannasskolios.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback