Blir troligtvis inlagd på avd 16 igen

Har pratat med medicinläkaren på akuten nu och han trodde att det troligtvis blir inläggning på avdelning 16 igen så att jag får blod eller järnsprutor men han hade pratat med ortopeden som skulle komma ner och prata med mig. Jag hoppas att dom lägger in mig så att jag kan få lite hjälp för nu mår jag inget vidare samtidigt som jag har feberfrossa som pendlar upp och ner.
Läkaren var väldigt snäll och trevlig och han berättade att hans dotter också har skolios:)

Jag skriver mer när jag pratar med läkaren. Nu har jag fått lite dropp och fler prover har tagits. Nu är det bara läkarn som fattas


KOMMENTARER

Kommentarer
Kristin

Nej, hoppas att det fixar sig fort för dig. Kram! <3

2012-04-14 21:44:36
URL: http://kristinh.bloggplatsen.se
Johanna ♡

<3

2012-04-16 19:41:19
URL: http://johannasskolios.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback