Äntligen ett rum

Har legat inne på akuten på en stenhård brits i en korridor i tre timmar nu och än är det lika lång väntetid kvar. Dom tar ungefär en patient i timmen med remiss och det är fortfarande 4 innan mig i kön jag tror jag smäller av...
Nu har jag äntligen fått ett rum så jag slipper ligga i korridoren men det är ju ingen jätteskillnad om man säger så.
Mitt hb låg på 93 och nu när jag legat här så länge samt åkt en plågsam bilfärd in till sjukhuset skulle jag bli otroligt ledsen om de inte gav mig lite blod.
Personalen här är lika så som mamma irriterade på att avdelning 16 inte vill ta emot mig eftersom det är där jag behandlats. Jag har dock ingen åsikt i det hela då jag inte har en aning om ifall avd 16 skulle kunna göra något för mig nu med tanke på att de kanske inte har läkare.
Mer update senare om hur det går


KOMMENTARER

Kommentarer
Emelie

Hej mitt blodvärde låg på 75-90 de första tre veckorna efter operationen. Man mår kasst av det och i mitt fall somnade jag konstant. Men de gav mig ej blod av annledningen att vi är så unga och kroppen kan producera själv. Sen vet de ej vilka blodsjukdomar som överförs till dig om du får blod. Där finns många oupptäkta även idag. Innan visste man ej om hiv/aids viker gjorde att jätte många som fått "extra" blod fick sjukdomen. Så var glad om du får blod, men om du nt får det är det för ditt eget bästa. De ville ej riskera några sjukdomar hos mig, så jag fick inget. Hoppas allt går bra men bli inte sur om du nt får blodet ;) KRAM

2012-04-14 17:42:43
Nathalie

men vad tråkigt!! krya på dig julia!!!!

2012-04-14 17:58:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback