Nästan 2 år sen..

Rensade mitt rum och hittade några papper från när jag besökte Huddinge Sjukhus för första gången efter att skolsköterskan skickat dit mig. Tomas kontrollerade ryggen och upptäckte att jag då hade skolios. Allt var så nytt för mig och jag visste verkligen ingenting om skolios då. Kom ihåg att sköterskorna stod utanför rummet och han bad dem ge mig papper om skolios. Dem log och var glada, själv var jag helt borta, funderade på hur dem senaste åren för mig skulle se ut. Jag som var så nojjig med kläder och sådant. Fick korsetten och fick veta hur det kändes att leva med en bostonkorsett. Nu är det något man vant sig med :D

intressant inlägg, jag vet.. :)

KOMMENTARER

Kommentarer
A N G E L I J N A

SVRA; jo det är bra :)

2011-05-26 00:08:22
URL: http://angelijnas.blogg.se/
♫♪ Sandra T

oj själv fick man inget papper alls!

2011-05-26 17:38:51
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback