Hur gör man på gympan?

Vi har fått en fråga är som vi tänkte svara på!

hej jag har en fråga om det här med skolios, hur man ska göra när man har idrott ifall man har världens mset svallrande kompisar? (vill helst inte att de ska skvallara runt om det :( Kanske ska få korsett)

Hej!
Om du absolut inte vill att nån ska se den så kan du kanske ha möjlighet att få ett eget omklädningsrum eller byta om på toaletten. Hazal hade också problem med det i början, skämdes för att alla skulle se och skvallra. Men nu bryr hon sig inte om det, för det är inte något att skämmas för. Klart att dem har frågat vad det är och så, men dem bryr sig inte så mycket mer om det. Men om inte det går så tror vi inte att det är nån fara! om du berättar om det först så kommer de att vara nyfikna och sånt, men det lägger sig. Det är ingen som gör det till en big deal, vi lovar!
Lycka till med korsetten!
kram!


KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

bra svar där (:

2011-02-28 13:34:36
URL: http://sandramusic.blogg.se/
victoria

jag tycker fortfarande det är svårt, efter tre år. Så jag tar av den hon skolsköterskan eller i personalrummet innan gympan ;)

2011-02-28 14:19:14
URL: http://yoshiii.devote.se
Anonym

Jag uppskattar er och tycker att ni är engagerade tjejer er ord hjälper verkligen ni där mig att leva jag gillar er och ni intresserar mig speciellt mode haz puss

2011-02-28 18:00:09
sarastille -

vad är skolios? visst, har hört talas om det men vet inte riktigt vad det är :)

2011-02-28 18:43:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Anonym

en bra bloggg :D

2011-02-28 20:18:12
Daniela

tack för at ni svarde på min fråga =)

2011-02-28 21:10:43
sarastille -

sv; okej :)

2011-02-28 22:15:43
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Agnes

Jag har också skolios (fast väldigt lite) så jag har ingen korsett. Jag märkte det hos skolläkaren på en vanlig rutinkontroll. Där sa dom att det inte är något att göra åt och att jag inte skulle få några problem. Men jag har fått mycket ont i ryggen. Jag vet inte om det har med skoliosen att göra eller stress men tycker ni att jag borde gå tillbaka till skolläkaren och kolla igen?

2011-03-01 08:16:27
URL: http://happydayz.blogg.se/
sarastille -

Hej :) allt bra med dig idag? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig! kramis

2011-03-01 15:29:36
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Anonym

ett två tre fantaorose et två tre alla tjejer på knä haha gissa vem jag ee

2011-03-01 18:34:13
Anonym

jag tror jag vet vem dee ee kanske mode haz kompis nancy :D

2011-03-01 18:34:51
Anonym

nej jag lovar de inte jag :(:( jag skriver bara fina komentatarer

2011-03-01 18:35:29
Anonym

amen då de kanskde eeeeeeeeeeeeeee ???? vet inte men förlåt att jag anklagade nancy :(:D

2011-03-01 18:36:06
Lina

hej! har själv korsett och det bästa sättet att göra är att låtsas som ingenting. Om någon frågar eller ser ska man inte göra det till en stor grej, utan bara säga som det är. T.ex "en grej som hjälper min rygg, den e lite sne". Man behöver inte gå in på detalj och så, bara säg det som om det inte är något speciellt alls att ha korsett. Precis som med tandställning är det något man har för att få någonting rakt, inget konstigare med det ;)

PS; jättebra blogg! :D

2011-03-17 17:38:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback