En fråga från Alexanda

          Alexandra  om Vem vore jag utan skolios?:
Hej Julia!
Jag är en 12 årig tjej som precis börjat med min korsett behandling och jag går också hos Mats! Jag fick min korsett för 2 dagar sedan och det gör så ont (jag har nattkorsett) men jag undrar gjorde det ont på dig första dagarna?
Lycka till med din underbara blogg!:))



Svar:

Hej Alexandra!

Vad roligt att du hittade till vår blogg! Hazal går hos mats och det är väldigt många som gillar honom har jag hört:)
Jag förstår att det gör ont, det gjorde det på mig också de första dagarna. Men jag kan lova dig att  det kommer att bli bättre snart! fortsätt kämpa:) De första dagarna är värst.
Kram<3

KOMMENTARER

Kommentarer
Sofie

sv; ja de gör man helt klart!

hehe ne inte precis att man saknar sitt revben o sen syns det inte så mycket heller:)

2011-12-08 14:28:54
URL: http://enmedskolios.blogg.se/
Johanna

ja, det blir bättre. Man väjer sig, så sen tänker man oftast inte på det ;)

2011-12-08 14:54:16
URL: http://johannasskolios.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback