Läkarbesök

Hej bloggen. Hoppas att ni mår bra. Jag och Armon mår skit bra.  Var ju hos läkaren i Onsdags på Huddinge Sjukhus och det gick skit bra. Sköterskan ropade upp mitt namn och då var det dags för att mätas och vägas.  Sedan träffade jag ryggdoktorn- Thomas. Jag röntgades i somras utan korsetten, så jag gick till doktorn för att vi skulle prata om hur det såg ut och ungefär hur lång tid jag har kvar utav behandlingen. Han sa att allt såg jättebra ut trots att jag ej har den under nätterna. JAg frågade Thomas ungefär hur lång tid det är kvar utav behandlingen och han sa att han skulle boka in en ny tid till April, och om jag inte har växt till dess blir jag korsettfri! :D Men om jag har växt så lägger han till ett halvår, så korsetten e nog borta inom ett år!

Jag har redan haft Armon i ett år, och det har gått ganska snabbt om jag ska vara ärlig. I början vill man ge upp, det var så jobbigt, men nu har man ju vant sig. Vad som än händer så ska man aldrig aldrig ge upp, vi klarar det här tillsammans!!!!!!



Såhär såg ryggen ut när jag precis hade påbörjat behandligen, men nu är den lite rakare.


Förlåt, har glömt att berätta om när jag var hos Mats- korsettgubben. Lovar att berätta om det under veckan.


Kärlek till er världens bästa.
 



KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

fan vad bra, never stop fighting!

2010-09-13 17:31:16
URL: http://sandramusic.blogg.se/
anna

fan va gott & höra :D

2010-09-13 20:50:16
Anonym

Jag hade 2 kröckar jag med den där upp var 52 grader och den där nere var 42 grader. Nu är dom 16 och 13 typ. Efter operationer

2011-02-19 15:57:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback