Vad vi använder när det kliar

när det kliar under korsetten så kan man ta av den en stund och smörja på med lite olika grejer. Jag julia använder denna:



Propylenglykol som jag fick utskrivet när jag var på sjukhuset och fick min korsett. Har inte använt den så jättemycket så vet faktiskt inte om dne funkar:)

Jag Hazal använder alsolsprit när det kliar, skaver eller när det är lite rött på huden.


Alsolspriten brukar jag lägga i kylskåpet så att den blir kall, det är skönt när huden är så varm under korsetten. Den kyler ner huden. Rekomenderar er att köpa denna om det klias ofta eller om huden är ganska röd. Ett plus är ju att den även tar bort bakterier. Alsolsprit finns på apoteket som ni säkert vet och kostar cirka 33kronor. :)


KOMMENTARER

Kommentarer
Yasmine

God Morgon :)

Allt är bara bra :)

Hur är det själv då?

2010-10-20 09:14:50
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
♫♪ Sandra T

åh önskar jag hade nåt av domdär när jag hade min korsett

2010-10-20 16:25:10
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback