Korsetten börjar bli för liten

I nästan en vecka har jag känt att korsetten börjar bli för liten. Det känns när man går. Korsetten sitter inte vid höften som den ska, utan den har " åkt upp". Korsetten som jag har nu är min andra korsett, jag växte ifrån den första korsetten som jag fick i Augusti 2009, så i Maj bytte Mats ut den mot en ny. Så jag har växt sen Maj, så nu är det dags för en ny korsett. Ska ringa Mats så att han kan boka en tid, vilket får bli under höstlovet :) Kan ta några före och efter bilder, fastän det inte är några skillnader. Men ni kommer få se att korsetten inte sitter på plats såsom den nya kommer att göra.


en bild på när jag spänner korsetten

KOMMENTARER

Kommentarer
Anonym

är de en sån man har när man har problem me ryggen? :O

2010-10-18 19:27:04
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
nälla

Ni har värsta lösa linnen, mitt sitter jättetajt! Det där ser inte skönt ut.. är det ett vanligt linne, eller korsettlinne? :)

2010-10-25 18:30:35
URL: http://naellah.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback