Vi önskar dig all lycka

Hej Tjejer!

Det är verkligen jätte modigt av er att skapa en sådan officiell blogg - om just skolios och hur det är att använda en korsett.

Själ har jag - om två månader använd en ''bostonkorsett'' i ett och ett halvt år. Ja, det är individuellt beroende på hur länge man skall använda korsetten, men jag behövde inte använda den inom en lång period.

Jag har läst att en av er är ''nybörjare''? Ge aldrig upp, det är mitt första råd. Och jag antar att ni har en ganska positiv inställning. Det märks.

Det är verkligen SKIT BRA! Jag minns första dagen på sjukhuset. Det var hemskt! Jag satte mig på en bänk utanför sjukhuset och sparkade den. Fick väldigt ont, och det var inte en bra idee att vara sur. Men som sagt; första dagen var hemsk, vilket ni antagligen redan vet.

Om två månader försvinner en del av mig, en som förändrat mitt liv. Jag har gjort allt för att undvika en operation och jag är stolt över mig.

Fortsätt njuta! Och var stolta över er! Tänk på att aldrig ge upp, tiden rinner snabbare än sanden. Det är något jag märkt och lärt mig.

Ha det bäst nu, tjejer!

/ En tjej som snart avslutar en ''korsettbehandling''

Svar:

Tack för din långa och fina kommentar! det är verkligen starkt av dig att ha klarat av hela din tid med din korsett och vi är glada för din skull att du slipper den snart! Verkligen jätte kul att du gillar vår blogg. ja en av oss är "nybörjare" och har bara haft den i snart 4 månader (julia). Vi ska aldrig ge upp vad som än händer, ingen får ge upp! Tiden rinner snabbare än sanden som du sa, ( hazal) har haft den i 14 månader och tiden har runnit iväg, snart så blir hon av med den om hon inte växer tills April. Lycko dig som blir korsettfri snart och slapp en operation. Lycka till de 2 sista månaderna nu,  2 månader kommer att kännas som ett år, men tiden kommer att gå snabbt. Om du vill prata eller något så kan du adda [email protected] ( HAZAL) [email protected] ( JULIA)


Ta hand om dig, kram från






KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback