Berit fyller fyra månader idag!

Eller rättare sagt, berit har funnits i mitt liv i 4 månader idag:)
För fyra månader sedan låg jag på sjukhuset och det var min första dag med berit. Helt sjukt vad tiden går fort right?
Bara ca ett år kvar nu då:)

Vaknade imorse kl halv 7 av världens skav bak vid kanten i ryggen. Får så ibland så knäppte upp översta bandet på korsetten och försökte somna om. Skavde fortfarande lika mycket så fick gå upp och ta va mig den. gick runt lite och försökte få det att försvinna och tog sedan på mig den och försökte somna om. Det gjorde fortfarande lika ont så tog av mig den och gick ut till mamma som fick smörja på med min spray som jag visade i ett tidigare inlägg.

Hade två timmar kvar att sova och där stog jag och hade så ont att jag inte kunde ta på mig korsetten igen. Bestämde mig för att sova dom två timmarna utan den
Dåligt samvete! menmen vad ska man göra liksom. två timmar senare så vaknade jag, och tryckmärket var bara hälften så stort och gjorde inte så ont längre så då kunde jag ta på mig korsetten igen:)



Det ser äckligt ut bara för att jag precis sprayat på sprayen haha!:D


KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

ser inte roligt ut :(

2010-10-28 19:08:40
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback