Berit börjar bli för liten!

Ja, dom senaste veckorna har jag kännt att berit känns alldeles för liten vid höfterna och ibland skaver det så mycket så att jag håller på att dö. Plasten liksom ligger och gnager på höftkulan.

Därför har jag bestämt tid hos min korsett gubbe höll jag på att säga, men denna gången har jag faktiskt inte gjort det. Jag brukar ha Janne som alla har som bor nära göteborg, men jag tycker att han är ganska, dryg liksom. Jag känner mig inte alls bekväm med honom och jag känner inte att jag får den hjälp jag har kommit för. Så därför har jag beställt tid hos håkan som jag hade när jag provade in min korsett. Han är jättebra och snäll!

Tyvärr fanns det ingen tid förns 17 november kl 14:00. Segt att vänta så länge med en skavande berit;)

det han kommer att göra om det nu är som jag tror att berit är förliten, så kommer jag att få en ny några veckor efter det.

Ska man byta namn då eller ska jag ha kvar berit? med tanke på att jag byter asså haha:D




KOMMENTARER

Kommentarer
janna (;

precis så var det för mig med, dem kommer bara ta bort den hårda plasten vid höfterna, jag har bara den under där:) alltså bara typ tunn frigolit aktig sak vid höfterna! dem gör alltid det när det börjar bli så :) as skönt :D haah!

2010-10-27 17:35:49
URL: http://unpredictablethings.devote.se
Anonym

behåll namnet Berit, så hänger vi fortfarande med :D

2010-10-27 19:48:48
josefin

jag tkr att du ska byta namn<3

2010-10-31 21:50:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback