Ryggvärk

Efter en hel dag i skolan är min rygg helt slut och det enda jag kan tänka på när jag sitter på bussen hem är att få komma hem och slänga av mig korsetten en stund. Det gör liksom inte ont som nått skav eller så( eller jo det med) men det gör ont i hela ryggen typ, skit jobbigt. Måste iallafall fått pratat med janne nästa torsdag när jag ska in till sahlgrenska så han får göra nått åt skaven. Jag ska komma dit med bhn utanpå som han sa så ska han få se att det är minsann inte det jag får skav utav.

Känns som om jag inte har några roliga bilder just nu, så det får gå bra så länge, eller?:D

kram på er kära läsare kram


KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

det är väl kanske för att ryggen ändrar sig (:

2010-08-18 00:06:14
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback